top of page

Muž nebo žena?

Než jsem odjela, frčelo u nás ONE MAN SHOW, kdy mladík Kazma jako Yes Man, jel na cestu kolem světa a dostal se i do Indonésie na ostrov Bali. Jeho noční řádění v oblasti Kuta vypadalo šíleně. Ještě asi dva měsíce po příjezdu jsme se Kutě zdárně vyhýbaly, abychom se nezapletly do víru nočního života a nelegálního obchodu s drogami, za které dostanete od místního soudu trest doživotí.! Během noci potkával i gay kluby a specialitku nazývanou lady-boy. Muž vydávající se za ženu.

 

Nekladla jsem tomu zde nikdy pozornost, až nedávno po cestě z ranního cvičení v Seminyaku. Po lekci jógy ve studiu Yoga108 s jógím, který otevírá a uzavírá hodinu zpěvem mantry a dohlíží na každý pohyb během ásan, jsem nasedla na skútr a jela se domů osprchovat a nasnídat. Cestou vyjel přede mnou skútr od hotelu a na něm nějaký indoš a klasicky bez helmy. Statný muž se širokými rameny. Nic neobvyklého. Žádné tintítko. Koukám na něj a on má na sobě tílko se špagetovými ramínky, to už mě přišlo docela zajímavé. Sleduji ho dál. Na nohou sukni, na rameni pověšenou kabelku a obuv - semišové zelenkavé lodičky! Tak to jsem už byla v údivu. Chlapík s cigárem v puse bez skrupulí ujížděl nejspíše směrem domů po pracovní noci a tipuji, že paruku měl v kabelce. Myslím, že s určitostí můžu říci, že jsem se setkala s balijským lady-boy.


Pár dní na to, sedím v jednom místním warungu, pojídám si svůj pečlivě vybraný oběd a usrkávám čerstvý jujce z manga a dovnitř vstoupí vysoká žena s tvrdými rysy v obličeji, černými vlasy dlouhými až po prdel. S obrovským výštřihem, silným líčením a celkově vyzývavým vzhledem. Posadí se kousek ode mě a já slyším ja se baví se svým společníkem hlubokým mužským hlasem a během toho hltá oběd z talíře. Chvilku nenápadně dvojici pozoruji a po chvíli si také všímám ohryzku na ženině krku. Je to muž!

 

P.S.: Asi to tady dobře vynáší, říkám si.

P.P.S.: Líbí se mi jejich bezstarostnost a neostýchavost


Older Posts
bottom of page